lördag 11 juni 2011

Saker som jag är svag för

* Italiensk schlager och smörsång
* Justin Timberlake - När jag hör honom ler jag och vill bara följa med i hans danssteg.
* Robbie Williams - av samma anledning som ovan.
* Bodybutter och lotions
* Citron - kan klyfta upp en och äta som andra äter apelsin.
* Sand mellan tårna
* Bara fötter i gräs
* Solbruna fötter
* Ridderheims marinerade vitlöksklyftor
* Kartor
* Nagellack
* Muggar i alla möjliga former och färger och mönster
* Djurbebisar - häromdagen träffade jag på en måsunge och ville ta med den hem. Jag gjorde det aldrig för jag kom på hur störiga de är när de är vuxna.
* Sandaler och Converse
* Skrivböcker
* Fotbollar - när jag ser en vill jag bara börja kicka och trixa... nu kan jag inte det så jag får titta när andra gör det.
* Vatten - hav eller sjö, eller från kranen som dricka.
* Sol...

Inga kommentarer: