torsdag 15 oktober 2009

Fastfrusen...

Fy för ända in i helsike va kallt det är! Är det inte meningen att växthuseffekt och miljöförstöring ska göra det varmare här på jordklotet?

Och, nu ska det komma snö oxå! JAG VILL INTE! Snö är mysigt, visst, men så förbaskat onödigt! Det ligger ju inte ens kvar så man kan njuta av det, tycka det är mysigt liksom. Snö är för Norrland, inte för Skåne!

Min kropp behöver värme! Jag mår fysiskt, och psykiskt, dåligt när det är kallt. Jag slutar att fungera; kan knappt tänka, knappt röra mig och kan inte prata. Och så drar jag upp axlarna vid öronen för att jag tror att det ska göra mig varmare. Det brukar alltid sluta med att jag får gå till massören...

I Rom är det runt 20 grader varje dag...Hoppas bara det håller i sig tills vi kommer dit nästa lördag!

Inga kommentarer: