måndag 11 januari 2010

Jaha?

Uppsatsen är inlämnad nu. Förutom en ventilering, och någon liten eventuell ändring, så är jag klar! Och det känns skönt.

Men, som vanligt så infinner sig den där tomheten... Vad i hela friden ska jag göra nu då?

Ja, jag vet...ta det lugnt och njut. Men, om ni inte redan förstått det så har jag ju väldigt svårt för det där.

I alla fall, det jag ska ta itu med nu innan jag har häcken full igen är:
Storstädning av lägenhet och omändring...på nåt sätt
Åka till Ikea, och handla nåt... förmodligen lite växter...och en till bokhylla!
Rensning av garderober och förråd
Sälja saker jag inte längre vill ha eller behöver.
Läsa ut "Historikern"...skitbra och läskig bok som jag starkt rekommenderar.
Hitta följande böcker till min italienska kurs; La prova orale, Pasta per due och modern italiensk grammatik. Och Prismas italienska ordbok... brukar finnas på bokrean.

Ja, det var väl det... men ge mig en halvtimmes lugn och ro så kommer jag säkert på lite till :)

Inga kommentarer: