söndag 2 maj 2010

Con il cuore sto con te!

Att man aldrig kan sluta tänka på dig... att du alltid finns i mina tankar.
Det är som att man drabbats av en förälskelse... en annorlunda förälskelse.
En djup förälskelse. Och det är annorlunda denna gång.
Aldrig att man kan veta, men jag vet...
Jag vet att du är mitt liv. Jag vet att du aldrig sviker mig. Jag vet att du aldrig blir tråkig.
Jag vet att du älskar mig lika mycket tillbaka.
Ljuset omkring dig...
Jag känner din lukt ibland... en blandning av god mat, vin och avgaser...
Jag ser mig stå och se på dig, däruppeifrån...

Jag måste ha hittat min stora kärlek... konstigt att jag kommer på det först nu. Det har ju egentligen varit uppenbart ganska länge.









(OBS! Skrivet efter en spann Rosé!, men jag menar fortfarande blodigt allvar!)

Inga kommentarer: