söndag 5 juli 2009

Vamos a la playa!

Även om det är en aning svalare här, men bara en aning, så är det jävligt varmt för att vara i Sverige...
Jag och Jenny var på Ribban i fredags... Låg inte så långt från nudistbadet! Där gick torra gamla gubbar och kärringar och solade sina skrynkliga gamla kroppar...
Tyvärr hade jag inga batteri i min kamera... :)

I går, lördag, så var jag med Jenny och Fredrik i Skanör... Vattnet såg ut som diarré, och jag som i vanliga fall helst inte badar i havet, badade givetvis inte nu heller... Men skönt var att där fanns en dusch man kunde svalka sig i...
Hade givetvis med mig min Alberto Angela, och låg en del på mage och läste den... och när jag kom hem kände jag att jag bränt mig på ryggen en aning :(

Anna och Landin kom oxå, och sen var vi uppe på Sillamarknaden och åt... Rökt makrill med mos... mmmmm :)

På kvällen grillade jag och Linda, sen stack vi hem till Anna och Landin (utan Landin)och satt och myste och drack drinkar på deras balkong hela kvällen... och en bit in på natten.
Sen cyklade jag och Anna ner till stan och gick till Swing Inn... Där var kul! Vi hittade ett schlagergolv, och där var AC!!!! Vi dansade där nästan hela kvällen. Vi provade det vanliga dansgolvet, men där var skitvarmt och inget syre...
Men roligt var det! Cyklade hem vid 3tiden... Skönt att cykla hem på sommaren faktiskt...Man piggnar till lite och får lite frisk luft innan man går och lägger sig och mår lite bättre dagen efter...
:)

Inga kommentarer: