lördag 13 mars 2010

Lördag

Min bästa vän Veronica skulle in på BB och bli igångsatt igår. Jag gick som på nålar hela dagen, och äntligen, efter 20, fick jag mms:et med bilden på den nya lillfisen Azouri (ännu namnlös)! Sååååå söt!

Hela eftermiddagen och hela kvällen hade jag sanslöst ont i magen, hade kramp så jag knappt kunde gå, kunde inte sitta ner, och höll på att svimma av smärtan... sympativärkar? :)

I morse, strax efter 11, fick jag ett annat sms. En annan av mina bästa vänner, Jenny, födde sin lille Tim lite innan kl9 i morse! I eftermiddags fick jag även en bild på den lille killen, och behöver jag säga att han var söt som bara den?

Så, två bäbisar har det alltså blivit denna helgen! Så glad jag är som "moster"!

Jag längtar tills jag får träffa de små liven och gosa med dem...

Ligger hemma på soffan, magsjuk och småförkyld, och tittar på Wedding Singer (som jag äääääälskar!), och så länge jag mår som jag mår så är det bäst att hålla sig borta från de små. Men så fort jag är frisk igen.... då jädraridet ska det gosas!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: