onsdag 3 mars 2010

Saker som gör mig mindre glad del 1

...att ha ont i ryggen...

Det gör mig inte alls glad.

Men, jag tror jag vet varför... Jo, för att jag sitter ner rätt mycket nuförtiden, ni vet skriver och läser och så, och det är inte min kropp van vid. Näh, den är van vid att röra på sig.

Det kan vara min "skrivbordsstol" oxå som spökar... En skalstol i stil med Myran och Sjuan känns inte särskilt ergonomiskt.

En tredje anledning kombinerat med de andra två kan vara att jag är ganska otränad och ofit just nu. Men för att råda bot på det så var jag och handlade ett träningskort på Friskis idag! Duktigt va?! Ja, jag vet, jag behöver ju faktiskt gå dit oxå, men det ska jag! Redan imorgon tror jag... Yoga vid lunchtid.

Yoga är bra!

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh, yoga! Nice! Jag har oxå införskaffat mig ett träningskort och därmed en ny förkyldning!