tisdag 29 juni 2010

Countdown!

Nedräkning påbörjad. Om 27 dagar imorgon bitti vid 11-11.30 så steppar jag ut från Termini och ut i den romerska übervärmen! Yeah!

Eller?

Jag har ingen direkt känsla för det denna gången. Jag vet inte varför, men misstänker att det är resterna från min förra uppsats som spökar. Vet inte riktigt, men det kan vara det.

Klart längtar jag ändå. Att det kommer vara varmare än i Dantes inferno där råder ingen tvekan om, och jag älskar ju värme. Frågan är bara hur denna värmen är. Jag var ju där i slutet av juni förra året och då var det riktigt riktigt varmt.
Men jag klarar mig nog. Ska sitta inne rätt mycket oxå när jag researchar i biblioteket. Och så får man väl vara ute på kvällen istället.

Men ändå... snart är jag där igen!

27 days and counting!

2 kommentarer:

Romfreak sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Romfreak sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.