torsdag 22 juli 2010

Jag vill också kela med stora kisar!

Detta är helt underbart! Enjoy!

3 kommentarer:

Romfreak sa...

Hmm... EXAKT så där gör jag och min katt... all the time..... jo, det är sant.... så kom Du bara, jag är van vid klor i ryggen ;)

Little miss Sunshine sa...

Hahahhaha, visst! Första gången jag såg denna satt jag med det största leendet, tur att jag hade öronen som tog emot annars hade gått hela vägen runtom. Helt underbar film!

Jag fick dina foton, tack så mycket! Gillade särskilt den sista på Via Coronari. Härlig och mysig bild.
Och du... du ser väl inte så jädrans gammal ut?! Eller det är kanske det du vill höra? :)

Gillade lägenheten!

Romfreak sa...

Kul att Du gillade bilden på min gata. Kanske lika bra att jag säger det direkt, porten på den bilden är inte till min lägenhet. Så att Du inte står där och bankar & sparkar när Du är full på rödtjut ;) Då är det absolut fel snubbe som släpper in dig..... Bilden är tagen i början av C nära Piazza Navona. Lägenheten ligger i andra ändan på gatan, efter den andra piazzan. Det trodde jag först skulle bli mindre bra eftersom gatan är 500 meter lång. Men det blev tvärtom, det är en njutning att alltid få gå den hem. Den skulle gärna få vara dubbelt så lång. (Tyvärr ingen tunnelbane linje åt dig här under).

Hmm...."inte så jädrans gammal ut" är ett ganska relativt begrepp. Mer exakt hade kanske varit om Du sagt något som " väldigt välbehållen 35-åring, minsann" (det var så Du tänkte?). Men jag får väl erkänna att jag ville höra det som Du sa det. Hellre det än motsatsen..... Med tanke på all jävla Botox jag betalat dyrt för. Om Du visste hur mycket som krävs för att få bort allt gäddhäng på en 91-åring. Du kan bara inte föreställa dig. För att inte tala om skinkorna. Där krävs det rediga pumpar. Ändå är det lite kvar att fylla ut.De känns fortfarande väldigt elastiska. Inte konstigt att man ökat i vikt.