måndag 11 oktober 2010

Buhu!

Jag är sjuk!
Täppt i hela huvet, ont i kroppen, värk i huvet, ljusskygg och fryser och svettas om vartannat!

Ligger här på soffan och tycker synd om mig själv... och har i princip gjort det hela dagen. Var tvungen att ta en tur till Apoteket innan idag, och det är väl det enda vettiga jag gjort. Eller, jag dammsugade oxå... det gör jag alltid när jag är sjuk. Jag mår lite bättre efteråt och kan slappna av och sluta oroa mig för att jag ska få nysattacker för katthåren hoppar upp i näsan.

Och trots en del halvsura kommentarer kommer jag inte ha dåligt samvete över att ha varit hemma idag... och kommer inte ha det för att jag är hemma imorgon... eller på onsdag (om jag nu skulle vara det)

Så det så!

Men det är fortfarande synd om mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker synd om dig snäckan! ;)