onsdag 17 juni 2009

Så, då var det slut...

Idag var sista dagen vi var Duka. Lite sorgligt, på nåt sätt... Jag har inte tänkt så mycket på det innan, det här att vi ska bli Cervera. Tomato Tomata... Men idag när jag skulle cykla hem efter jobb, så bara kände jag mig så tom. Varför vet jag egentligen inte. Men i alla fall... cyklar ju förbi Pildammarna varje dag, och idag fick jag bara ett infall att jag skulle ta en runda där på vägen hem. Det är ett av mina favoritställen här i stan, och varje gång jag går in där så blir jag så lugn. Det är så mysigt liksom.. :)... Idag var det precis lika mysigt, förutom alla joggare som envisas med att springa runt där och flåsa... Det är ganska kul att kolla på joggare, och hur de springer. Vissa tar i för kung och fosterland, vissa joggares kinder guppar upp och ner och de ser ut som blodhundar, andra flåsar så det blåser vindar om dem...idag skrattade jag åt en kille som sprang så fjolligt så fjolligt... hahahaha... ja, jag skulle filmat det för det var verkligen priceless!!
Bara för det, så ska jag ta en runda till i Pildammarna idag! :)

Inga kommentarer: