måndag 22 juni 2009

Snart...

Det är bara 31h kvar tills jag sitter på planet till Rom!!! hihihi!
Och bara 55h tills jag sitter på bussen till Pompeji!! Men vem räknar? haha
Och så ska jag flyga igen... tycker det är obehagligt. Onaturligt liksom. Gillar när planet lyfter, och när det landar, men däremellan... usch! Sist jag åkte hem från Rom så somnade jag, och vaknade av en luftgrop och trodde jag skulle dö. Det gjorde jag inte...

Jag och Emma var och kollade på "Baksmällan" ikväll... Och det var väldigt längesen jag skrattade så mycket till en film som till denna! HAHAHAHA! Ni måste se den, så är det bara!
Kolla trailern... vet inte hur jag lägger upp så man bara kan klicka direkt och se den...
http://www.youtube.com/watch?v=kzmkDDmoODA&feature=fvst

Godnatt!

1 kommentar:

Jenny Dahlgren sa...

Synd att vi inte sågs på Kastrup...vi var där strax efter 24.00:) Ha nu en underbar resa!! Krammmmmm