söndag 2 augusti 2009

Så nu har det börjat...

..utrensningen!
Jag och Linda ska ha loppis nästa helg. Perfekt tillfälle att rensa ut sina köksskåp, förråd och garderober på crap som man ändå aldrig använder. Och sånt har jag maaaaaassor utav! När man jobbar där jag jobbar, så är det liksom oundvikligt att samla på sig. Tallrikar, skålar, vaser, bestick, redskap, grytor, brickor, glas och en hel massa annat som man har i sitt hem.
Jag har redan rensat ut lite i mitt kök, och har fått jättemycket plats i skåpen. Nu ska jag bara hålla mig från att fylla dem igen :)
Nu ska jag gå loss på förråden... Jag har 2 källarförråd, och bägge 2 är överfulla av grejer... Har nästan glömt vad jag har där, så det ska ju bli intressant. Linda kommer och hjälper mig alldeles strax...
Återkommer...

Inga kommentarer: