lördag 21 november 2009

Nymåne!


Igår var jag, Veronica, Lior, Jenny och Fredrik och kollade på New Moon tillsammans med 600 skrikande tonåringar. En upplevelse som både gav mig rysningar, glädje och ett par hopp i stolen när de utan förvarning bara skriker rakt ut.
I alla fall, det var min 30års present till min bästa vän, Veronica. Hon fick biokväll, med allt vad det innebär, och egentligen ingick en middag oxå men den hanns ej med igår. Den tar vi en annan gång.

Filmen då... Jo, den var bra. Jag har en liten svaghet för såna här filmer, och jag älskar vampyrer. Tror att jag ska bli en! Hehe!

Filmen handlar, precis som den första, om Bella och Edward och deras komplicerade kärlek. Och vampyrer och varulvar! Om kärlek! Om frustration. Om tvivel. Om tvekan. Om att inte kunna leva utan varandra.
Och jag gillar den!

Jacob pumpar upp sig ordentligt i denna filmen, och får en så jädrans snygg kropp. Fint fint fint! Och alla fjortisarna skrek för fulla halsar när han visade sig i bar överkropp.
Sen visade Edward sig i bar överkropp...men inga fjortisar skrek då. Men jag tror jag tappade andan i ett par sekunder. Han är mer slank och naturlig (så naturlig en vampyr kan bli :) ), lite scruffy och inte så vältränad. Man kan ana rutor där nånstans, men det är ingen tvättbräda. Och det är så jädrans sexigt!!! I like!


Bilden kommer från:
http://www.examiner.com/x-27061-LA-Movie-Examiner~y2009m10d26-Robert-Pattinson-well-Edward-Cullen-has-been-voted-1-movie-vampire

1 kommentar:

Frida sa...

Mmmm, håller verkligen med dig om att Edward e sexig som fan! Kul att höra att filmen var bra..har bara sett ettan, men läst alla böckerna o jag gillar dem så in i. Det är ngt med det där farliga men samtidigt kärleken, lusten och spänningen..lite som en Romeo o Julia saga..