måndag 30 november 2009

Som en blixt...


..från en lite grå himmel slog han till... Igår när jag skrev satt Zlatan på bänken, och en stund efter jag skrivit klart fick han komma in. Och han var inne i 4 minuter innan han fick den där perfekta crossbollen av Dani Alves och satte den med vänsterfoten rakt in bredvid Casillas... Och som jag jublade!!!

Han är fantastisk den där Zlatan...

Tråkigt bara, jag läste att det tydligen är någon spricka mellan honom och Messi. Messi skulle ha känt sig hotad av honom eller vad det nu handlade om, men jag vet inte det. Verkar märkligt. De är ju ett fantastiskt anfallspar tillsammans de där två... Tror nog Henry ska känna sig mer hotad i så fall... han var kass igår!

Rymde från pluggandet för en stund sen, och det är väl dags att återgå till den där märkligt upphetsande fångenskapen... :)

Ciao!

(Bilden på den inte så vackre killen med det underbara leendet kommer från:
http://cache.daylife.com/imageserve/0gcqcK68ml49y/610x.jpg)

Inga kommentarer: