torsdag 19 augusti 2010

Award

Tack tack lilla Anna-Panna och magen för denna! Det värmer! Pussssssss!












Och så var det tänkt att jag skulle berätta 7 saker om mig själv. Kanske sånt ni redan vet, men förhoppningsvis sånt ni inte vet! Vi får väl se. Read it and have fun!

1. Jag har en liten kändis-crush - Bradley Cooper.

2. När jag var liten lekte jag aldrig med såna där dockor som liknar bebisar. Tyckte de var äckliga. Mamma försökte men jag vägrade. Hade en dockvagn, men den fick bli transport till Barbie, andra leksaker och katter...

3. Min mormor hade 12 syskon! Och alla hade samma mamma och pappa! Alla syskonen skaffade ett par barn var, och dessa barn i sin tur skaffade sig oxå barn som då blev mina nästkusiner... Jag har väldigt många nästkusiner och känner inte ens 1/3 av dem...

4. Jag har massor med muggar... Senast inköpet var en i form av en vespa. Jag älskar muggar!

5. Jag älskade att leka med lego när jag var liten. Och mina bröder skulle bygga "inneoma" till mig... De hade ingen aning om vad det var. Efter många små utbrott från lillasyster och mammas tolkning av mina ord gick det upp för dem att jag menade hus... hus med rum = inneoma!

6. En gång för ca 15 år sedan slog jag till min bästis, vilket resulterade i en blåtira... (vi var stora ovänner kan läggas till. Det är vi inte nu :) )

7. Min morbror kallade mig för Emil när jag var liten... Jag undrar varför :)

Och detta skickar jag vidare till:

Frida - för att jag är ledsen att jag gav dig en blåtira!
och
Veronica - för att se om det finns något jag inte vet om dig :)

Finito!

(Anna, blev detta bra? :) )

3 kommentarer:

Anna Karenina sa...

Strålande Sessan, tror härmed att jag dels ska börja kalla dig Emil ( vet inte varför, bara därför liksom hehe) Dessutom är jag nu lite småförtjust i någon vid namn Bradley Cooper som jag var tvungen att googla upp. Han var ju riktigt het! Mums!

Bra jobbat! Så kul o läsa.. galet, 12 syskon! Tänk att bära o klämma fram alla dem! Huah!

Pöss

Frida sa...

Haha, ja det slagsmålet/blåtiran glömmer jag aldrig! Shit va ung o dum man va på den tiden, men visst lär man sig av sina misstag (du vet vem jag pratar om) som de säger och blir klokare med åren;). Såå himla kul att stöta på dig i går och visst är det ngt speciellt med dig o mig, känns aldrig som om vi varit ifrån varandra fast vi inte träffas så ofta. Vi har ngn slags connection du o jag, inga konstigheter, raka rör, o vet alltid var vi har varandra så du lär aldrig bli av m mig haha! Ville bara säga att I love u vännen, stor kram på dej!

Little miss Sunshine sa...

Hehe, jag får ståpäls och huggtänder varje gång jag ser den där idioten. Nån gång i vintras, när jag precis kom till stationen i Hlm och bror skulle hämta mig, så står han och pratar med två killar i en bil. Den ene är idioten. Jag ger han en blick, och sen hör jag han säga till sin kompis "ah du vi sticker nu"... Hahahahaha, det var jag rätt nöjd med.
Verkligen kul att ses idag, och precis som du säger, det är aldrig några konstigheter. Allt är så enkelt med dig och mig.
Och HAHA, näh jag vill aldrig bli av med dig heller! Love you too!