söndag 29 augusti 2010

Om Zlatan

Jag ska erkänna att jag inte blev glad när jag fick reda på att Zlatan var på väg bort från Barca. Jag ska oxå erkänna att jag inte riktigt tyckte om att han var på väg till Milan. Först Juventus, sen Inter och nu Milan - jag tyckte inte det var särskilt snyggt. Å andra sidan hade det varit mycket värre om han gått det andra hållet. Juventus och Inter är smuts, det är verkligen inte Milan.

Men, nu när jag tänker efter så tror jag att han passar bättre i den italienska fotbollen. Han var så pass ojämn i Barca att man kan nästan kan säga att det spanska spelet inte passar honom. I Italien har han nästan alltid varit bra.

Så, Zlatan. Grattis! Jag tror att du kommer att vara suverän i Milan!
Men jag vill bara säga en sak... Sparka din agent långt åt hel....! Han har förstört för dig tillräckligt.

Inga kommentarer: