måndag 22 november 2010

Den här lilla uppgiften skickades till mig via Fru A och här kommer mina svar:

4 sidor som jag gillar hos mina bästa vänner:
1. vänlighet
2. humor
3. att de har bra självförtroende och inte behöver trycka ner en i skorna så att de själva mår bättre... (hittade inget ord för det)
4. lojalitet
----
4 personer jag beundrar:
1. Mamma
2. Sofi, min chef... att hon bara orkar!
3. Anna Karenina, för att hon alltid är så positiv... att hon bara orkar! ;)
4. Silvio Berlusconi, för att han lyckas hålla liv i en 2000-årig korrumption och för att han inte har något uns av sunt förnuft i sin kropp
----
4 intressanta sidor jag ständigt besöker:
1. Facebook
2. Aftonbladet (intressant och intressant)
3. Il Messaggero (för att läsa och lära mig italienska)
4. Fotbollskanalen
----
4 bloggar jag läser:
1. Läser alla bloggar som jag har upplistade till höger
2. Marcus Birro
3. -----
4. -----


Meningen nu är att detta ska skickas vidare... Jag skickar detta till Anna Karenina, och till Guldfisken Goldie!

Kram å sånt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du har inga bloggar upplistade till höger! ;-)

Little miss Sunshine sa...

Oj! Hahahhaa! Jag trodde det, och snodde bara denna line från Vera...
Ska redigera genast!

:)