måndag 8 november 2010

Ingen himmel är så blå som min!

Inte just nu i alla fall...
Mitt älskade MFF har vunnit sitt 16e SM guld! Ni kan bara gissa er till hur glad och lycklig jag är över detta. Helt sjukt.

Det var en helt underbar dag igår. Den nervositet som funnits i min kropp ett tag kändes ganska avlägsen och jag hade den där braiga magkänslan. Som att " Ja, det här kommer att gå åt rätt håll". Och det gjorde ju det!

Jag är helt slut i kropp och huvud efter denna hösten med MFF. Helt slut. Jag vet inte vad jag ska säga, hur jag ska beskriva mina känslor med de rätta orden. Mer än att jag är väldigt glad och lycklig... Å andra sidan så summerar just de två orden mina känslor ganska bra.

(Och det absolut bästa, förutom att vi stod ensamma på poängen igår, var att HIF inte fick lyfta bucklan däruppe i Syndets Pärla)

Inga kommentarer: