tisdag 23 november 2010

Smartson Testpilot

För ett tag sedan blev jag utsedd som testpilot för Alcro kritvit (målarfärg). Jättekul tycker jag det är, men jag har tyvärr inte kommit igång med målandet än. Dels bävade jag lite för att ta hem över 20kg färg och tillbehör på min cykel, och dels har jag helt enkelt inte haft tid att hämta ut det.
Men, i söndags hämtade jag det. Och allt såg bra ut. Massor med material; roller, maskeringstejp, svamp, skyddspapper, m.m. Och så 10l färg!

Efter tentan på fredag ska jag hem och sätta igång!

Idag blev jag även testpilot för Gooh! färdigmat! Jag äter normalt inte färdigmat, eftersom jag inte riktigt tål det, och för att det brukar smaka gammal sula. Men den här maten verkar vara riktigt god. Maten kommer från Operakällaren (WOW!) och alla rätter är komponerade av Stefano Catenacci (vem det nu är, men italienskt namn funkar ju alltid)

Så, nu väntar jag bara på att de ska skicka hem en kupong till mig så att jag kan gå och hämta ut min portion och smaka på! Mmmmmm, mat!

Inga kommentarer: