fredag 26 november 2010

STUPIDA!

I en månad har jag i princip pluggat konstant på den där italienskatentan som jag hade idag. En månad...nästan varje dag i en hel månad... EN HEL JÄVLA MÅNAD!
Då kan man ju tro att man har läget under kontroll, eller hur?!
Näh då, den här idioten har lyckats med att skapa ett helt nytt tempus i den italienska grammatiken istället - passato futuro.
Jag är så jävla arg på mig själv nu så jag skulle kunna drämma en knynäve rätt över nyllet på mig själv om det bara inte hade gjort så jävla ont!
Så, grammatikdelen gick ju inte så bra... Textdelen tror jag gick desto bättre. Men va fan vet jag, jag är ju korkad!

Jag upptäckte ju givetvis mitt misstag efter inlämning, och på vägen mot tåget gick jag inom Systemet för att handla en flaska vin och martini.
Straffet för min dumhet blir ikväll att hälla i mig allt det där, sen kräkas i badkaret!

Inga kommentarer: