torsdag 4 november 2010

Hööreni!

21 januari 2011, kl 10.30 lyfter jag mot Roma Roma bella!
Sen kommer jag att vara där ett tag...
När jag kommer hem igen vet jag inte. Jag har bara köpt en enkel biljett dit :).
Kanske jag stannar kvar... hehehe!

Näh, men jag har inte bestämt mig, så enkelt är det. Kursen slutar 1 april och jag har mitt rum fram till 4:e. Och jag vet inte om någon kommer och hälsar på mig, och då passar just början av april bäst, då jag annars kommer att ha häcken full. I så fall stannar jag ett par dagar till.
Så, när kommer ni och hälsar på och får en eminent guidning i Roms alla skrymslen och vrår?

:)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Perfekt bröllopspresent till maken ju! Kanske kanske!

Little miss Sunshine sa...

Ni är så välkomna så! :)

Alexandra sa...

Jag kommer ju har jag ju sagt!!!

Little miss Sunshine sa...

Gött Alex! :)