fredag 12 februari 2010

Igen...

..nu har jag försummat dig igen, min kära 3e lunga. Förlåt, sorry, mi dispiace, mea culpa osv.

Jag har, som vanligt, varit helt uppslukad av pluggerier. En muntlig rollspelstentamen att förbereda, italiensk grammatik att nöta in i en trött hjärna, hyllmetersvis med litteratur om Konstantin och arkitektur och topografi att plöja igenom. Sen, som smöret på moset, så måste man ju ta hand om lite andra saker oxå, såsom att tvätta, städa och äta. Och jag vet inte hur jag lyckats, men jag tryckte in ett biobesök i onsdagskväll oxå.

Filmen var "Farsan"... och jag ger er alla tipset/ordern/rekommendationen att gå och se den! Jag har fortfarande ont i magen efter konstanta skrattattacker filmen igenom. Särskilt i en scen, där Jörgen (Torkel Pettersson, en favorit) ska vara macho och göra sallad. Hehe, jag sitter här och skrattar bara jag tänker på det.
Ja, GÅ Å SE!

Inga kommentarer: