torsdag 25 februari 2010

Saker som gör mig glad del 1


Bokrean i övrigt är ett stort skämt, men jag lyckades hitta dessa två guldkorn!
Dessutom släppte Body Shop sin nya serie 'Sweet Lemon' idag, och jag, som den citronälskare jag är, har längtat! Och så go den är! Aaaaahh!
En annan favorit från Body Shop är med på bilden, Satsuma bodybutter... Jammi!

Och, givetvis ett par solglasögon. Folk brukar ju samla på saker, och jag får nog säga att det jag samlar på är solglasögon. Dessa hittades på H&M. Det syns kanske inte riktigt på bilden, men det är gröna bågar!

Detta har gjort mig så upprymd och glad nu, så nu drar jag fram dammsugaren med ett stort leende på läpparna. Sen ska jag köpa biljetter till Avatar 3D... Sist av allt idag ska jag betala räkningar...bara för att inte förstöra resten av dagen! :9

7 kommentarer:

Unknown sa...

Väldigt snygga solbrillor... är dom nyinköpta?

Little miss Sunshine sa...

Japp Rebecca...idag! :)

Frida sa...

Bodyshops produkter e underbara, speciellt kroppssmören:).

Little miss Sunshine sa...

I lööööööv Bodyshop!!!

Just den här nya Sweet Lemon var faktiskt bodylotionen godare, annars är kroppssmören ett självklart val :)
Och då särskilt Satsuma...nr2 är Oliv! :)

Frida, har du provat Hemp hand cream... Aaaaaaaaaah...

Unknown sa...

Då får man ju nästan ge sig ut på jakt efter ett par sådana. SUPERsnygga!

Romfreak sa...

Inte konstigt att ni är så silkeslena, era puddingar.

Om ni tre skulle ta och smörja in hela mig ordentligt så att jag också bevaras för framtiden ;)

Frida sa...

Jag e ju lite förälskad i Shea-smöret, passar perfekt på min växande gravidmage o så inbillar jag i alla fall mig att d hjälper mot hudbristningar..Blev sugen på att testa citrondoften, låter najs:).