torsdag 25 februari 2010

Saker som gör mig glad del 2



Mina fina älsklings-gose-mys-pys-kelna kisemannar!



Vännen - döpt till Eros, men matte började kalla honom lille vännen, sen blev det Vännen till slut. Kan även kallas: Tutte, Tuttefräsaren, Fräs, Putte, Nennetutte och kattajävel.


Larsson - döpt till Bosse Larsson, men kallas numera endast vid sitt andranamn/efternamn. Kan även kallas: Fise, Mysefis, Kelefis, Tarmen (då han var smal), Tjocktarmen (nutid), Konen, och kattajävel.


För det mest bråkar de bara, och det är Larsson som alltid börjar. Så, när jag ser dem ligga och mysa tillsammans blir jag så glad... Skulle jag gå och lägga mig hos dem nu och mysa så skulle de bli sura och gå därifrån... det är därför jag sitter här och skriver istället :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ASGARV!!! Kattajävel! :) märkligt, min pågar har också det smeknamnet... hmmm... ;)

hörs snart lovely Sara!

P&K //PiC

Little miss Sunshine sa...

Hehe, ja det verkar vara ett vanligt namn på katter! :)