söndag 18 april 2010

Birro

Marcus Birro är en kille jag gillar starkt. Jag gillar hans sätt att skriva, hans sätt att berätta och hans åsikter. Sen att han har samma känslor för Rom som jag har är en stor bonus! Han har skrivit en väldigt bra artikel på resor.nu och när jag läste den var det som att läsa något jag själv påtat ihop. Det var klockrent. Samma känslor. Två olika personer. Tvillingsjälar?

Här har ni artikeln
http://www.resor.nu/marcus-birro-jag-ar-lycklig-i-rom/

Dessutom är han även Romanista! Roma slog förresten Lazio ikväll med 2-1... En ganska trist match i ungefär 65 min, sen jäklaridet blev det intressant. Det var snabbt, det var mål, det var kort hit och kort dit, det var gruff och bråk... ett helt vanligt Romderby alltså!

3 kommentarer:

Lilla hej sa...

Örk.. hur kan du gilla honom?* Det räcker att se honom så får jag rysningar...

Little miss Sunshine sa...

Hahaha, jag bryr mig faktiskt inte så mycket om hur han ser ut... Hade jag gjort det hade jag inte heller gillat honom :)

Romfreak sa...

Visst är det en härlig känsla att upptäcka. Ta vara på den och njut – det är inte varje dag man trillar på äkta soulmates...