söndag 11 april 2010

Trött...

..och in i helvetes förbannat jävla irriterad! På gorillor, ordningsvakter på uteställen, som bara är misslyckade poliser, eller knappt ens det. De har nog aldrig haft en chans att komma in på skolan, dels för att de är helt jävla blåsta med endast ett fåtal hjärnceller och för att de aldrig nånsin skulle visa sig tillräckligt psykiskt stabila för att ens komma in på någon polisskola. Jag har lugnat ner mig något nu, men det var värre inatt när jag kom hem... jag kunde knappt sova så arg jag var.
Vad detta gäller?
Jo, en nära vän till mig, nybliven pappa, blir nerbrottad av en 150-kilos gorillavakt utanför en nattklubb här i stan igår... Jag var inte med från början, så jag vet inte hela historien... Det "enda" jag såg var när han blev nerbrottad, nerkastad, omkullvält, tacklad... och det var sanslöst överdrivet. Övervåld!
Polisen verkade iallafall veta precis vad vi som vittnade pratade om... De har väl varit med förr antar jag .
Nu hoppas jag verkligen att polisen hör av sig för att ta mitt vittnesmål... annars får man väl gå andra vägar...

Inga kommentarer: