måndag 5 april 2010

Woooohoooo!

Nu är den här! Min fina braiga nya kamera! Och givetvis har jag redan lyckats knäppa lite... närmare bestämt har det blivit runt 150 foton. De flesta på katterna eftersom de ändå var i närheten.

Tänkte dela med mig lite av det här...hur bra fotona blir och hur nöjd jag är!

Vaschego!



Vännen nosar på kameran...

Larsson kung-fuar kameran...

Min fruktskål...





Bara ett litet smakprov! Tänk på att man är nybörjare... men snart snart... då ska ni få se underverk här! :)







1 kommentar:

Romfreak sa...

Det var la roligt va? :) Go att hålla i också, skulle jag tro. Visst är känslan speciell när man packar upp kartongen, känner lukten och lirkar bort plastpåsen. Ställer den på bordet och bara tittar. Innan man kastar sig över den. Och allt som finns att läsa i manualen sen då...ojoj.....det blir inte mycket sova av i natt.

Bilden längst ned var det fin studs och ljus i. Och på 1/4 sek, 800... och ute på 55 mm...... tur att Du inte hade 720mm där, hörredu. Då hade det bara blivit en liten pyttebit av kattpupillen. Du ser, bättre att ha katten med eller hur;)

Jag förstår att det pirrar och har sig av lycka! Passa på och njut -- snart vill Du ha en ny igen ;) Det är ett gift det där.