fredag 9 april 2010

Nu igen...

Nu är jag sådär igen... rastlös, känns konstigt i kroppen, känner ångesten komma krypande...
Vet inte vad allt detta är...
Börjar nästan känna mig stressad när jag ska jobba, och då jobbar jag bara 10h/v... det är ju löjligt eller hur?! Och jag förstår inte hur jag hann med allt när jag jobbade heltid... Nu hinner jag knappt med något alls.

Det jag hunnit med idag är i alla fall:
Kollat på senaste avsnittet av Vampire Diaries
Fikat med min gamle vän Fredrik
Tvättat
Varit och handlat ny färg till min stol
Målat min stol
Gjort pizza
Ringt försäkringsbolaget om det är nödvändigt att ha min försäkring på kameran, om det går via hemförsäkringen
Skrivit stipendieansökan
Skickat stipendieansökan
Ringt Oxie om söndagsgrillning och fotbollstittande
Planerat bus med Emma imorgon lördag, och El Clasico!
Tänkt på italienskauppgifterna jag måste göra, men har fortfarande inte gjort dem.


Jag tror jag vet vad det är frågan om nu faktiskt... Det är alltid likadant, och när jag är mitt uppe i det så känner jag inget. Men, så här blir jag alltid när jag får lite ledig tid. Det känns tomt och då blir jag deppig. Sen slutet av januari har jag i princip haft häcken full. Nu har jag nästan skrivit klart min uppsats (väntar bara på kommentarer från handledaren) och har inget som tynger mig arbetsmässigt. Och då blir jag såhär... tom...deppig... låg... tappar sugen...blir känslig...
Varför är det så?

Ja, jag vet inte... Men nu ska det sovas för jag är trots allt väldigt trött...

Buonanotte e sogni d'oro!

Inga kommentarer: