måndag 14 december 2009

Inte tappa fokus...

Har tagit mig upp igen... i stående läge och känner mig helt ok. Var inte särskilt under isen, kanske bara liggandes på den... Men, jag har varken tid eller lust att tappa fokus just nu, och därför tänker jag inte göra det.

Vissa saker plågar mig fortfarande, som mina föräldrar och deras sjukdomar, men där har jag mina älskade älskade bröder att bolla med. Och det kommer att lösa sig snart, det vet jag.

Nu är det dags för mig att skriva uppsats! Jag ska skriva om kulten av Sol Invictus... jäkligt intressant faktiskt. Kanske jag publicerar den här sen!? Om nån vill läsa den då :)...

Ha det fint vännerna!

3 kommentarer:

Romfreak sa...

Vad glad jag blir........Solstråle.....verkligen..... rivstart på surfbrädan.....så det skummar åt alla håll!

Fanimej om det inte gjorde lite ont i hela mig när Du föll på rumpan så där med en duns på isen. Ärligt talat, jag tror fröken har drivit med mig lite mer än vad som behövdes ;) Drog liksom ut lite på det, hmm? Nu vet Du i alla fall -- jag gillar Dig skarpt.

Och publicera på. Själv skrev jag till klockan var nästan halv fyra på morgonen.... det är ett givande å tagande, så kom i fatt nu, va?

Little miss Sunshine sa...

Haha, näh jag har ju inte drivit med dig... :)

Kl 3.30 vet jag inte ens var jag är, så nej, jag kommer inte att skriva nåt då... Om jag inte är full då ;)

Romfreak sa...

Jaa! När Du är full..... skriv lite.... helt opolerad sanning då. Ibland behöver man få ut allt man bär på! Jag gillar dessutom äkta och okonstlad konversation, det brukar rulla på så fint då :)