torsdag 17 december 2009

This is the season to be jolly...falalalala lalalala...

Jo men, så var det snart jul igen. Tycker det känns lite märkligt faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Men, jul är jul!

I vanliga fall brukar jag vara helt sönderstressad lagom till mitten av december, och när julafton väl kommer så vill jag bara få det överstökat. I år har jag inte haft det lika stressigt (jobbmässigt i alla fall), och känner att jag faktiskt ser framemot julen lite. Det är ju rätt mysigt! Men, julpynt har jag inte satt upp nåt. Jag har en adventsljusstake och två ljusgranar i fönstret...That´s it! Och det kommer inte bli nåt mer heller tror jag. Har ju haft fullt med julsaker på jobb sen i mitten av oktober, så mitt hem, min borg, får vara en tomtefri zon i år!

Gran brukar jag inte ha. Dels, för att det inte får plats en i min lägenhet, och dels för att katterna bara hade förstört den. Men i år funderar jag på att köpa en... Men... kanske mest bara för att jag är lite småkär i killen som säljer dem! Hihi!

Just idag ligger det t.o.m snö över Malmö, och det är såååå mysigt! Kallt som fasiken, men mysigt.

Inga kommentarer: