söndag 9 januari 2011

Cliniderm!

Jag har blivit buzzador på Cliniderms hudvårdsprodukter!

Trevligt trevligt säger jag. Det är ju alltid kul att prova något nytt. Jag ska erkänna att jag var lite nervös första gången jag skulle testa eftersom jag har rätt så känslig hud, och särskilt nu på vintern. Men, jag har använt det i ett par dagar nu och det känns faktiskt alldeles fantastiskt! Rengöringsmjölken är jättehärlig att crema in sig i, serumet känns som att det verkligen går in i huden och dagkrämen gör huden så len och go.


Det ligger tydligen väldigt mycket research bakom Cliniderm - 500 timmar i labbet och över 200 försök, tester och korrigeringar. Och inga tester på djur under något moment i tillverkningen!


Vårt klimat här i Norden skiftar kraftigt och det går inte att förneka att det påverkar huden oerhört mycket. Vintern är kall och torr och det leder till mer synliga ålderstecken. När vi för en gångs skull har det varmt och skönt så känns huden fet och blank. Detta är så typiskt min hud!

Alla produkter från Cliniderm innehåller en klimatblandning som balanserar hudens fukthalt.


Än så länge är jag väldigt nöjd med Cliniderm. Det är svårt att se något mer långvarigt resultat så här efter endast ett par dagar, men det känns bra i alla fall.


Detta är vad jag använder!

Inga kommentarer: