torsdag 6 januari 2011

Go shorty, it´s my birthday!

and we´re gonna party like it´s my birthday! We gonna sip Bacardi like it´s my birthday!

Idag fyller man år... 32 hela år har gått i mitt liv, och detta är mitt år - I can just feel it!
"Fram tills dess att du är 32 ska du finna en helhet i ditt liv..."
Mmm, det kan nog stämma. Jag är på ett väldigt bra ställe i mitt liv just nu känner jag...
Rom
Kärlek
Självinsikt
Självdistans (viktigt)
Självrespekt
och
lycka

Firade igår med HELA familjen, har blivit sjungen för nu på morgonen, fått fina paket både igår och idag (och häromdagen av Emma). Snön vräker ner utanför och jag sitter vid kaminen och skriver. Ska försöka ta mig hemåt om nån timme, göra mig snygg och sen sticka ner till stan för födelsedagsmiddag med hjärtat Martin.
En bra dag att fylla år på.
En mycket bra dag att fylla år på.

Inga kommentarer: