lördag 15 januari 2011

Ojdå

Mindre än en vecka kvar nu...

Innan idag hade jag ont i min stackars mage, och mådde illa lite från och till. Såklart börjar jag ju tänka maginfluensa och vinterkräk, och allt annat hemskt.

Sen kom jag på...
Jag är nervös! Jag har resnerver och lite resfeber!
Och jag blev lite skraj när jag sen tänkte efter...10veckor!

Men, eftersom jag på nåt sjukt masochistiskt vis älskar att testa mig själv på såna här sätt, så är detta något jag måste göra. Jag har ju testat veckolånga resor själv, och det har oxå varit med en lite skräckblandad förtjusning.

När jag nu gjort det här, vad ska jag då skrämma upp mig själv med?
Dags att börja fundera på det då :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då är det dags för den utmaning som vi lovat oss att göra... Fallskärmshoppning... :D

Little miss Sunshine sa...

Jaha... tack Emma! Nu kan jag gå och vara nervös över det!