onsdag 19 januari 2011

Jaja...

Om lite mer än ett dygn åker jag till min älskade stad! Denna kursen jag ska gå har jag tänkt på ända sen jag fick höra om den för första gången. Det är väl sisådär 7år sen. Och nu ska jag gå den! Yiiihaaa!

Det ska bli så roligt ska ni veta! Och jag kommer ha så mycket att göra att de där 10 veckorna kommer springa förbi mig.

Men, jag är ju en planerare av sällan skådat like, och ibland blir jag lite lätt trött på mig själv. Som nu till exempel. Jag sitter och kollar flygresor hem!
Jo, hem ska jag ju. Har funderat fram och tillbaka på om jag skulle stanna ett par dagar efter kursen är slut och bara ta det lite lugnt. Har även funderat på om jag bara vill hem efter de här 10 intensiva veckorna. Jag kommer ju på ett eller annat sätt få njuta av Rom varenda dag.
Ja, jag blir väldigt trött på mig själv ibland...

Hittade ett bra flyg hem lördag 2 april... men åker jag då så missar jag Roma-Juventus. Inte hela världen såklart, men det hade varit rätt coolt att se. Om man vågar. Är ju i stan när det är Romderby, och hur roligt det än hade varit att se den matchen, så tror jag inte att jag vågar. Snacka om högriskmatch liksom. Sen är det säkert slut på kontot då oxå, och inga pengar kvar att gå och se en sån match som mellan Roma-Juve som säkerligen kostar lite mer än mot t.ex. Udinese eller Fiorentina.

Jaja...

1 kommentar:

Romfreak sa...

Ha det riktigt fint, Solstråle.

Ta vara på allt. Även de små magiska stunderna som rör vid något djupt därinne.

M