söndag 9 januari 2011

Clinidermtävling!

I min uppgift som buzzador för Cliniderm så ingår det att jag ska ordna en tävling för min bloggläsare. Kul va? Kul oxå att två av mina vänner som läser bloggen oxå buzzar om Cliniderm! Jaja, det är ju roligt ändå ju.

Så här går det till:

Du svarar på de 4 frågorna här under och skickar svaren till lindvallsara@gmail.com senast 19 januari. Egentligen vara tävlingen ända till 23 januari, men eftersom jag åker till Rom redan 21 januari så vill jag ha detta överstökat innan dess. När du svarat på frågorna ska du även i en kommentar till detta inlägg skriva ner en motivering till varför just du ska vinna!

Och vad vinner man? Jo, detta!






Detta söta lilla paket innehåller:
Active Protection Day Cream 5ml
Age Delay Serum 2ml
Ultra Soft Cleansing Milk 5ml
Barrier Repair 5ml
Optimal Strength Night Cream 5ml
Ideal Balance Skin Tonic 5ml
(värde ca 200:-)

Här kommer frågorna

1. Alla Cliniderms produkter innehåller en sk klimatblandning... Vad innebär detta?
2. Vad är penetrations- samt fuktbarriären?
3. Mäns hud har mer av ett ämne som ger huden bättre elasticitet och som gör att rynkor kommer senare... vilket ämne?
4. Hur många produkter för återfuktning har Cliniderm?

Lycka till! In bocca al lupo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Vad roligt att åka till Rom, hoppas du får det superbra där!

Jag har mailat svaren till dig nyss.

Här är min motivering:
Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Hoppas på tur!

Mvh//Malin

Lilla hej sa...

Hej!

Jag vill vinna eftersom jag gärna vill prova nya hudvårdsprodukter. Jag har en väldigt knepig hud som lätt blir glansig men också blir väldigt lätt fnöskig. Det bästa jag har hittat som fuktcreme i ansiktet är *trumvirvel* Propyless som är en vanlig hudkräm vilket egentligen inte lämpar sig så bra i ansiktet. Jag hoppas därför Cliniderm är den ultimata produkten!

//

Elin J sa...

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

Hoppas du får det bra i Rom!

Mvh Elin

ellebellejul@gmail.com